ניהול ידע אפקטיבי ל-HELP DESK

WYZE מספקת לנציגי התמיכה הטכנית את המידע הדרוש לפתרון בעיות מהיר ויעיל

 מוקדי תמיכה ו-HELP DESK, במיוחד כאלו המטפלים בכמות גדולה של קריאות שירות, מתמודדים לעתים עם עומס גדול של פניות, 
וללא מערכת ניהול ידע אפקטיבית, איכות התמיכה ושביעות רצון הלקוחות והמשתמשים הפנים-ארגוניים עלולה להיפגע.

WYZE מאפשרת למוקדי ה-HELP DESK לנהל, לעדכן ולשתף ביעילות תשובות ופתרונות לבעיות ושאלות נפוצות, ולהשתמש בידע שנצבר במוקד כדי ליצור מאגר ידע ארגוני מרכזי שיאפשר לנציגי השירות למצוא פתרון מהיר ויעיל לקריאות שירות. WYZE גם מאפשרת ליצור סטנדרטיזציה של נהלי תמיכה, ולהבטיח שכל נציגי השירות פועלים לפי אותם נוהלים, מידע ופרוטוקולים. בכך מאפשרת WYZE למזער שגיאות ולמקסם את איכות השירות והתמיכה. , מפחית שגיאות ומגדיל את איכות התמיכה.

לטפל בקריאות שירות מהר מכפי שהיה אפשרי

נציגי תמיכה טכנית במוקדי HELP DESK נדרשים בד”כ לשלוט בכמות עצומה של מידע טכני אודות תוכנות ומערכות. WYZE מסייעת לנציגי ה-HELP DESK למצוא את המידע הדרוש להם במהירות ולספק תשובות ומענה לתקלות במהירות שלא הייתה אפשרית עד כה, במקרים רבים ללא צורך באסקלציה.

מענה יעיל ללקוחות בפנייה הראשונה - FCR

WYZE מספקת לנציגי השירות והמכירות מידע מעודכן ומדוייק אודות מוצרי השירות והמכירות באמצעות מנוע חיפוש עוצמתי ותצוגה מפורטת של כל המידע הדרוש לנציגים. כך מאפשרת המערכת לנציגים לספק מענה יעיל לפניות של הלקוחות כבר בפנייה הראשונה, ופותרת בכך את אחד האתגרים הגדולים ביותר של מערכי שירות ומכירות – FCR

תמונות מצב מפורטת אודות בעיות ותקלות נפוצות

WYZE מספקת למנהלים ולמקבלי ההחלטות בארגון תובנות חשובות לגבי סוג הפניות והבעיות איתם מתמודדים לקוחות ומשתמשים פנים-ארגוניים ומאפשרת להשתמש בתובנות אלה כדי לזהות מגמות ודפוסים ולייעל תהליכים.

ניהול הידע במוקד התמיכה – HELP DESK – הנו חיוני  כדי לשפר את יעילותם של מוקדי התמיכה, להעלאת שביעות רצון הלקוחות ולהבטיח שירות ותמיכה איכותיים ועמידה ב-SLAs.

מזער את העומס באמצעות פורטל שירות עצמי

כשהעומס על מוקד השירות והמכירות גדל, הנציגים מתקשים לעתים לעמוד בקצב, מה שפוגע בחווית הלקוח. WYZE מאפשרת להפחית משמעותית את העומס המוטל על מוקד השירות האנושי באמצעות פורטל שירות עצמי המספק תשובות לשאלות נפוצות ולמידע אחר שמאפשר ללקוחות לפתור בעיות באופן עצמאי. בכך מאפשרת WYZE להפחית את העומס המוטל על נציגי השירות בכ-20-30 אחוז!

שיחה עם נציג

דילוג לתוכן