שימור וטיפוח הידע בארגון

WYZE מאפשרת לשמור, לטפח ולעדכן את כל הידע הנצבר בארגון 

ארגונים מצליחים או נכשלים, בין השאר, על סמך האופן שבו הם שומרים, מאחסנים, משתפים ומנהלים ביעילות את הידע שנצבר כדי להשתמש בו להגשים מטרות עסקיות. כאשר עובדים יכולים לגשת לידע בקלות, הם יעילים בהרבה, מרוצים ביותר ופרודוקטיבים לאין ערוך. 

 ידע מפורש הנמצא בקובץ אופיס כלשהו ואינו זמין בקליק, אינו מועיל לארגון, שלא לדבר על ידע סמוי שנלמד על-ידי עובד שהיום נמצא בארגון ומחר עוזב לחברה אחרת. WYZE מאפשרת לרכז, לארגן, ולעדכן את כל הידע שנמצא בארגון – המפורש והסמוי כאחד, ובכך לשמר ולטפח אותו כדי לרתום אותו לתועלת הארגון. 

שימור ושיתוף ידע מספק ערך רב לארגון

מערכת ניהול ידע מאפשרת לעובדים להגיע למידע הדרוש להם במהירות, חוסכת משאבים רבים על-ידי כך שהיא ממזערת לאפס את הזמן הנדרש לאתר מידע ולהמציא מחדש את הגלגל בכל פעם מחדש. ניהול ידע יעיל באמצעות WYZE מסייע לצוותים בארגון לגשת במהירות לכל המידע הזמין, לתרום מהמומחיות שלהם להרחבת משאבי הידע הידע הארגוני ולספק תועלת רבה לארגון.

מקסם את שימור וטיפוח הידע ומזער את איבודו

מערכת ניהול ידע מסייע לארגון להיות יעיל וממוקד מאוד בהנחלת שיטות עבודה ונהלים ולהבטיח שתהליכי העבודה והפצת הידע יבוצעו בצורה מהירה ויעילה כדי להבטיח שהידע ישתמר בארגון, יגדל ווישותף ביעילות בין העובדים שצריכים אותו. כך ניתן למזער את הסיכון לאיבוד ידע ולמקסם את הרחבת משאבי הידע בארגון.

להפוך ידע מפורש וידע סמוי למשאב ארגוני יקר ערך

ידע מפורש הוא ידע מתועד, כגון ספרי עזר, דוחות מחקר, תסריטי מכירה, גיליונות אקסל ועוד. ידע סמוי  לעומתו משלב את המיומנויות, היכולות, הרעיונות והידע שיש לעובדים בארגון ושאינו מתועד. ידע סמוי מהווה משאב ידע יקר ערך שנצבר במשך שנים רבות של ניסיון. מערכת ניהול הידע WYZE מאפשרת לתעד, לארגן ולהפוך הן את הידע המפורש של הארגון והן את הידע הסמוי בארגון למשאב ידע אחוד ורחב היקף ולהפוך אותו לזמין בקליק למנהלים ולעובדים אשר צריכים אותו – בכל זמן ומכל מקום!

WYZE מעודדת תרבות ארגונית של שיתוף ידע

איסוף, אחסון ושיתוף ידע יעילים מעודדים תרבות ארגונית של שיתוף פעולה, ומסייעים ליצור שיפור ביעילות ושביעות רצון העובדים. ניהול ידע יעיל פירושו שעובדים יכולים לגשת במהירות לשיטות עבודה מומלצות (BEST PRACTICES), למידע על פרויקטים שבוצעו בעבר ועוד, ולקבל ביעילות ידע שבכוחות לשפר את תפוקת העבודה, לשפר את הביצועים ולקבל החלטות מבוססות על מידע מדוייק. בתרבות ארגונית של ניהול ידע, העובדים יודעים במהירות איכן קיים מידע חיוני על נושאים כאלו ואחרים, מיהם המומחים בכל תחום, וכך ניתן למצוא במהירות פתרונות מיטביים לאתגרים חדשים.

פורטל המערכת עם מנוע החיפוש הפנימי של מערכת ניהול הידע WYZE

מנוע החיפוש העוצמתי של מערכת ניהול הידע WYZE מאפשר לנציגים ולעובדים למצוא את הידע הדרוש להם במיידי. WYZE גם מאפשרת ליצור בקלות פורטל פנים ארגוני עשיר בתוכן

שיחה עם נציג

דילוג לתוכן