מערכת ניהול ידע חכמה – !It’s a WYZE investment
במהלך פגישות עם ארגונים רבים, אנו נתקלים בשאלות שחוזרות על עצמן: “למה לעבור לניהול ידע עם WYZE? הרי יש לנו מערכת מסורתית לניהול ידע, וזה
עדכונים מקצועיים ישירות משולחן העבודה שלנו
60 שניות על מנגנוני החיפוש המשוכללים של WYZE המאפשרים לנציגי השירות למצוא את המידע במהירות ובדייקנות, עם תמיכה מלאה בעברית!
מבנה המידע הייחודי במערכת (structured data) מאפשר למנוע החיפוש של WYZE למצוא ולהציג תשובות בצורה בצורה מיטבית ומדוייקת
היכולת לשלוט בהפצת התוכן אל המשתמשים היא כלי קריטי בידיו של מנהל התוכן בכדי להביא את המידע הנכון ובזמן הנכון. לשם כך אפשר לפרסם פריט “מועדף” שיופיע מעל לתוצאות החיפוש בדומה לפרסומת.
השלמה אוטומטית וכלים נוספים מאפשרים למערכת להציע מידע רלוונטי ועדכני בהתאם להרשאות הצפייה ונתונים סטטיסטיים עדכניים
במהלך פגישות עם ארגונים רבים, אנו נתקלים בשאלות שחוזרות על עצמן: “למה לעבור לניהול ידע עם WYZE? הרי יש לנו מערכת מסורתית לניהול ידע, וזה
שילוב של מערכת SysAid ומערכת ניהול הידע WYZE, שתיהן עם היישום של קונסיסט, מאפשר לספק לנציגי התמיכה הטכנית והשירות שלכם את כל המידע שהם צריכים
במסגרת סקירת מערכת ניהול הידע WYZE המיושמת על-ידי קונסיסט, שוחחנו עם מנהלי הדרכה וידע בארגונים מובילים, ושמענו מהם כיצד הם הגיעו למערכת זו ומה הם
בתקופות משבר, במיוחד במשברים כמו מלחמה, ארגונים מתמודדים עם אתגרים רבים שעלולים לפגוע בפעילות השוטפת. במצבים אלו, ניהול ידע נכון הוא חיוני להבטחת המשכיות עסקית,
אינטרנט רימון היא חברת שירותי אינטרנט המובילה את תחום הגלישה הבטוחה בישראל, עם מגוון פתרונות וכלים מתקדמים להורות בעידן הדיגיטלי ושירותי סינון למגוון ציבורים. רימון
ברכות לחברת אינטרנט רימון על ההשקה והעלייה לאוויר של מערכת ניהול הידע החכמה WYZE במוקדי השירות, המכירות והתמיכה של החברה, שם נקראת המערכת SMART RIMON!
חברת Comax עלתה לאוויר עם מערכת ניהול הידע החכמה WYZE במוקד השירות והמכירות של החברה! WYZE תאפשר לנציגי השירות, התמיכה והמכירות של COMAX לספק ללקוחות
אוניברסיטת חיפה נוסדה בשנת 1972 וחרתה על דיגלה את נושא הקיימות – קיימות חברתית וקיימות סביבתית בהתאם ל-17 היעדים שהציב האו”ם לפיתוח בר קיימא. האוניברסיטה
המרכז האקדמי פרס פועל בקמפוס ברחובות עם מרכזי לימודי חוץ נוספים בבאר-שבע וברמלה, ולומדים בו כ-7000 סטודנטים. המכללה מספקת מסלולי לימוד רבים לתואר ראשון ושני,
עולם ניהול הידע במוקדי השירות של ארגונים – מסחריים והתנדבותיים כאחד- עובר תהליכי טרנספורמציה דיגיטלית רחבי היקף, כשהטכנולוגיה מאפשרת לייעל באופן דרמטי את איסוף הידע,
מערכת ניהול הידע WYZE, המיושמת בישראל על-ידי קונסיסט, מאפשרת לנציגי השירות במוקדי חברת babcom לספק ללקוחות הארגונים עבורם מנהלת בבקום מוקדי שירות מידע מדוייק ועדכני,
בסיפור לקוח שלפנינו, מספר מעיין סנה, מנהל בקרת איכות השירות ביחידת השירות של עיריית כפר סבא, כיצד מערכת ניהול הידע WYZE, המיושמת במוקד השירות של
מתכנת מחשבים, מקצוען בתחום פיתוח אפליקציות אינטרנט ומערכות ניהול מידע ארגוניות.
יועץ טכנולוגי בעל נסיון רב בניתוח מערכות, אינטגרציה וביצוע פרוייקטים טכנולוגיים מורכבים.
יזם. סטרטאפיסט. בלוגר. כותב. אוהב מחשבים וטכנולוגיה. אוהב אנשים. בעלי חיים. אומנויות לחימה.
מוסיקה. אוהב ללמוד. מחפש ידע. קשרים עיסקיים. ועסוק כמעט תמיד באתגר הבא.