![](https://wyze.co.il/wp-content/uploads/תמונה-לבלוג-copy-300x132.jpg)
גם אינטרנט רימון הטמיעה את מערכת ניהול הידע WYZE במוקד השירות והמכירות של החבר
ברכות לחברת אינטרנט רימון על ההשקה והעלייה לאוויר של מערכת ניהול הידע החכמה WYZE במוקדי השירות, המכירות והתמיכה של החברה, שם נקראת המערכת SMART RIMON!
עדכונים מקצועיים ישירות משולחן העבודה שלנו
60 שניות על מנגנוני החיפוש המשוכללים של WYZE המאפשרים לנציגי השירות למצוא את המידע במהירות ובדייקנות, עם תמיכה מלאה בעברית!
מבנה המידע הייחודי במערכת (structured data) מאפשר למנוע החיפוש של WYZE למצוא ולהציג תשובות בצורה בצורה מיטבית ומדוייקת
היכולת לשלוט בהפצת התוכן אל המשתמשים היא כלי קריטי בידיו של מנהל התוכן בכדי להביא את המידע הנכון ובזמן הנכון. לשם כך אפשר לפרסם פריט “מועדף” שיופיע מעל לתוצאות החיפוש בדומה לפרסומת.
השלמה אוטומטית וכלים נוספים מאפשרים למערכת להציע מידע רלוונטי ועדכני בהתאם להרשאות הצפייה ונתונים סטטיסטיים עדכניים
ברכות לחברת אינטרנט רימון על ההשקה והעלייה לאוויר של מערכת ניהול הידע החכמה WYZE במוקדי השירות, המכירות והתמיכה של החברה, שם נקראת המערכת SMART RIMON!
חברת Comax עלתה לאוויר עם מערכת ניהול הידע החכמה WYZE במוקד השירות והמכירות של החברה! WYZE תאפשר לנציגי השירות, התמיכה והמכירות של COMAX לספק ללקוחות
אוניברסיטת חיפה נוסדה בשנת 1972 וחרתה על דיגלה את נושא הקיימות – קיימות חברתית וקיימות סביבתית בהתאם ל-17 היעדים שהציב האו”ם לפיתוח בר קיימא. האוניברסיטה
המרכז האקדמי פרס פועל בקמפוס ברחובות עם מרכזי לימודי חוץ נוספים בבאר-שבע וברמלה, ולומדים בו כ-7000 סטודנטים. המכללה מספקת מסלולי לימוד רבים לתואר ראשון ושני,
עולם ניהול הידע במוקדי השירות של ארגונים – מסחריים והתנדבותיים כאחד- עובר תהליכי טרנספורמציה דיגיטלית רחבי היקף, כשהטכנולוגיה מאפשרת לייעל באופן דרמטי את איסוף הידע,
מערכת ניהול הידע WYZE, המיושמת בישראל על-ידי קונסיסט, מאפשרת לנציגי השירות במוקדי חברת babcom לספק ללקוחות הארגונים עבורם מנהלת בבקום מוקדי שירות מידע מדוייק ועדכני,
בסיפור לקוח שלפנינו, מספר מעיין סנה, מנהל בקרת איכות השירות ביחידת השירות של עיריית כפר סבא, כיצד מערכת ניהול הידע WYZE, המיושמת במוקד השירות של
מאת: חיליק בן-הרוש, מנהל פעילות מערכת ניהול הידע WYZE בקונסיסט ניהול הידע בארגון מהווה תחום חשוב בעולם הניהול, ומחקרים מצביעים על כך שארגונים המנהלים את
השבוע ציינו את השקת שתי מערכות של קונסיסט: GLASSIX- לתקשורת רב-ערוצית ו-WYZE לניהול הידע בארגון, במחלקת חווית לקוח של חברת morning (חשבונית ירוקה) בתל-אביב. יישום
אנו נפגשים פעמים רבות עם ארגונים שנמצאים בתהליך בחירה של מערכת ניהול ידע או ממש בתחילתו של פרוייקט של הטמעת מערכת ניהול ידע ארגוני. ארגונים
כשחושבים על זה, כולנו (ממש כולנו!) עורכים תוכן במהלך היום! כן.. כן…כאשר אנחנו כותבים מסמכים (word), מיילים, הודעות טקסט…גם בעבודה כאשר אנחנו עובדים עם מערכות
השבוע היינו עדים לשיחה בין מנהלים בארגון על מעבר לעבודה עם מערכת תוכנה “בענן”. גידי – מנהל בחטיבת מערכות המידע בועז – מנהל בחטיבת
מתכנת מחשבים, מקצוען בתחום פיתוח אפליקציות אינטרנט ומערכות ניהול מידע ארגוניות.
יועץ טכנולוגי בעל נסיון רב בניתוח מערכות, אינטגרציה וביצוע פרוייקטים טכנולוגיים מורכבים.
יזם. סטרטאפיסט. בלוגר. כותב. אוהב מחשבים וטכנולוגיה. אוהב אנשים. בעלי חיים. אומנויות לחימה.
מוסיקה. אוהב ללמוד. מחפש ידע. קשרים עיסקיים. ועסוק כמעט תמיד באתגר הבא.