לקוחות ופרויקטים

שותפות אמיתית עם הלקוחות שלנו מאפשרת לנו להגיע לתוצאות איכותיות במיוחד

מקצת מלקוחות המערכת

WYZE נמצאת בתהליך גידול מתמיד ומצרפת לשורותיה לקוחות ופרוייקטים חדשים כל העת. הלקוחות ,מתחומי עיסוק מגוונים, מקבלים כולם יחס אישי, ישיר ומענה לדרישה העיסקית והטכנולוגית על פי הצורך תוך הקפדה על איכות העבודה ולוחות הזמנים.

עברו עם העכבר על הלוגואים כדי לקרוא אודות היישום של WYZE בארגון!

babcom2
חברת בבקום מפעילה מוקדי שירות לקוחות במיקור חוץ עבור למעלה מ-100 ארגונים מובילים ומעסיקה כ-4000 נציגי שירות. WYZE מאפשרת לבבקום להכשיר נציגים בזמן אפס ולספק חווית שירות מיידית וחדשנית!
מורנינג
morning היא חברת סטארטאפ חדשנית המציעה לעסקים פלטפורמת SaaS לניהול עסקי. היישום כלל אינטגרציה בין GLASSIX לבין WYZE באופן המאפשר לנציגי חווית הלקוח למצוא את המידע העדכני ביותר ולספק אותו ללקוחות באמצעות GLASSIX
בינת סמך
בינת-סמך מספקת שירות מוקד לארגונים מובילים בישראל, ו-WYZE מאפשרת לנציגים של החברה להכשיר נציגים במהירות ולספק מענה מדוייק וחדשני ללקוחות של הארגונים עבורם מפעילה בינת-סמך מוקדים
nespress
WYZE מאפשרת למומחי הקפה במערך השירות של נספרסו לספק מידע מדוייק ליותר ממאה אלף חברי מועדון נספרסו - אודות כל סוג של קפה שנספרסו מספקת, מאיפה מגיעים פולי הקפה, לאיזה סוג של ארוחה מתאימה כל קפסולה ועוד!
כפר סבא לוגו
WYZE מרכזת את כל המידע שזורם מהשטח וממחלקות העירייה אל המוקד העירוני של עיריית כפר-סבא - ארועים, תשתיות, תרבות, חינוך, בינוי ועוד, ומאפשרת לנציגי המוקד להיות מעודכנים אודות כל מה שמתרחש בעיר כדי שהם בתורם יוכלו לספק לתושבים מידע עדכני ומדוייק!
ועדת הבחירות
מוקדי המידע של ועדת הבחירות המרכזית לכנסת מתופעלים על-ידי חברת בבקום, ומערכת WYZE מאפשרת להכשיר במהירות, ממש בזמן אפס, את מאות נציגי השירות והמידע המגוייסים לאייש את המוקדים לפני כל מערכת בחירות - בהתראה קצרה ביותר.

מה אומרים עלינו?

דברים שכיף לנו לקרוא

שיחה עם נציג

דילוג לתוכן