מקסם את ה-KPI במוקדים שלך!

 WYZE מוכיחה את עצמה כמערכת המשפרת לאין ערוך את התפקוד של מוקדים מובילים!

חווית לקוח מיטבית הנה חיונית להצלחה של ארגונים בשימור לקוחות ובהגדלת היקף המכירות ומעגל הלקוחות. מחקרים מצביעים על כך ש-74% מהלקוחות עשויים לעבור למתחרים במידה והם נתקלים בשירות לקוחות בלתי מספק. WYZE, כמערכת ניהול ידע המיושמת במוקדי השירות של ארגונים מובילים בישראל, מאפשרת למקסם את חווית הלקוח, לשפר משמעותית את שימור הלקוחות ולהגדיל את המכירות. בדוק!

מקסם את יעילות הטיפול בפניות - AHT​

WYZE שמה את כל הידע אודות מוצרי ושירותי הארגון בהישג ידם המיידית של נציגי השירות – בלחיצת כפתור! המערכת מאפשרת לנציגי ועובדי הארגון למצוא במהירות תשובות מדוייקות לשאלות של הלקוחות ושל משתמשים אחרים ובכך לשפר משמעותית את הדיוק של הנציגים, למזער טעויות ולהפחית למינימום את זמן הטיפול הממוצע (AHT)  בפניות של לקוחות למוקד – הטלפוני והדיגיטלי כאחד.

ספק מענה יעיל ללקוחות כבר בפנייה הראשונה - FCR

WYZE מספקת לנציגי השירות והמכירות מידע מעודכן ומדוייק אודות מוצרי השירות והמכירות באמצעות מנוע חיפוש עוצמתי ותצוגה מפורטת של כל המידע הדרוש לנציגים. כך מאפשרת המערכת לנציגים לספק מענה יעיל לפניות של הלקוחות כבר בפנייה הראשונה, ופותרת בכך את אחד האתגרים הגדולים ביותר של מערכי שירות ומכירות – FCR.

וודא שהנציגים מוסרים ללקוחות מידע עדכני ומדוייק

מידע שגוי או לא מעודכן שנציגי השירות מוסרים ללקוחות עלול לגרום לפגיעה כספית ותדמיתית בארגון. WYZE מאפשרת לעדכן בקלות ובמהירות את המידע שהנציגים מקבלים וכך למזער את הסיכוי לשגיאות ואי הבנה.

מזער את העומס באמצעות פורטל שירות עצמי

כשהעומס על מוקד השירות והמכירות גדל, הנציגים מתקשים לעתים לעמוד בקצב, מה שפוגע בחווית הלקוח. WYZE מאפשרת להפחית משמעותית את העומס המוטל על מוקד השירות האנושי באמצעות פורטל שירות עצמי המספק תשובות לשאלות נפוצות ולמידע אחר שמאפשר ללקוחות לפתור בעיות באופן עצמאי. בכך מאפשרת WYZE להפחית את העומס המוטל על נציגי השירות בכ-20-30 אחוז!

מקסם את חווית הלקוח - בכל אינטראקציה עם הארגון​

בניית קשר עם לקוחות דורשת זמן, ומחקרים מצביעים על כך שמספיקה רק חוויה גרועה אחת כדי לגרום לכך שלקוח ינטוש. WYZE משתמשת בבינה מלאכותית כדי להכיר כל לקוח ולקוח, את העדפותיו והדפוסים שלו, וכך מאפשרת לנציגים למקסם את איכות ומהירות הטיפול בכל פנייה של לקוח.

פורטל המערכת עם מנוע החיפוש הפנימי של מערכת ניהול הידע WYZE

מנוע החיפוש העוצמתי של מערכת ניהול הידע WYZE מאפשר לנציגים ולעובדים למצוא את הידע הדרוש להם במיידי. WYZE גם מאפשרת ליצור בקלות פורטל פנים ארגוני עשיר בתוכן

שיחה עם נציג

דילוג לתוכן