קונסיסט מספקת עוזר ניהול ידע חכם המסייע לנציגי התמיכה ב-HELP DESK שלכם לשפר את השירות ולקצר את משך הטיפול בקריאות!

שילוב של מערכת SysAid ומערכת ניהול הידע WYZE, שתיהן עם היישום של קונסיסט, מאפשר לספק לנציגי התמיכה הטכנית והשירות שלכם את כל המידע שהם צריכים כדי לטפל בפניות ובקריאות, מיידית, ולעמוד ביעדי ה-SLA ביתר קלות!

הפתרון המשולב מספק מספר יתרונות מרכזיים וחשובים:

גישה מיידית לידע הנחוץ: כל פריט המקושר לקריאה ב-SysAid מלווה בפריט ידע מ-WYZE המכיל את כל המידע אודות פתרון הבעיה. הנציגים יכולים לגשת לתסריטי שיחה, שאלות תשובות, הסברים טכניים, נהלים וסרטונים – כל זאת ישירות מתוך חלון SysAid, מבלי לצאת מהמערכת! דבר זה מקל מאוד על עבודת הנציגים ומייעל דרמטית את הטיפול בקריאות.

הצגת הידע בלחיצה אחת: בעת בחירת הקטגוריה הרלוונטית בקריאה בתוך מערכת SysAid, מערכת WYZE מציגה אוטומטית את כל המידע הדרוש לנציג כדי לטפל בקריאה בצורה הטובה והיעילה ביותר. כך, הנציג מקבל את המידע המדויק והמעודכן ביותר באופן מיידי, מה שמאוד מייעל את תהליך העבודה.

מהן התועלות העיקריות שמספק לכם הפתרון המשולב?

ייעול התפעול: הנציגים שלכם יוכלו לטפל בקריאות במהירות ובקלות, ללא צורך לחפש מידע במקורות חיצוניים או לעבור בין מערכות.

חיסכון בזמן ובמאמץ: המידע נמצא ממש בקצות האצבעות של הנציגים שלכם, מה שמאפשר להם להתמקד במתן שירות מצוין ולחסוך זמן יקר.

שיפור איכות השירות: השילוב בין SysAid ל-WYZE מסייע לנציגים להיות בטוחים שהם נותנים את התשובות הנכונות והמקיפות ביותר בכל קריאה.

כך זה עובד:

לפרטים נוספים אודות הפתרון פנו למיישם המערכת שעובד מולכם, או למנהל פעילות WYZE בקונסיסט, חיליק בן הרוש: chilikb@consist.co.il +972 054-724-9839

שיחה עם נציג

דילוג לתוכן