עם אוטומציה מבוססת AI למיקסום השירות, המכירות והתפעול בכלל הארגון!

















בזכות WYZE , נציגי קו ראשון שלנו מסוגלים לטפל באופן מקיף באחוז גדול מהפניות – ללא צורך להיוועץ עם נציג בכיר או מנהל, ובכך אנחנו מצליחים לספק הכוונה ליותר ויותר פניות – ולקצר את זמני השירות….הידע שאנחנו מסוגלים לרכז, לשמר, לטפח ולהפיץ, תודות ל-WYZE, למתאמי השירות ודרכם למטופלים, מהווה מכפיל כח עצום בתפעול של הארגון. אם עד כה כל הידע הזה היה נמצא בכל מני מקומות: קבצים, ניירות, תיקיות ובראשם של אנשים, הרי שתודות ל-WYZE יש לנו עכשיו משאב ידע מדהים – מרכזי, מסודר, עדכני ומנוהל לתלפיות. הדבר מאפשר למתאמי השירות להגיע במהירות לפריטי ידע מקיפים בתוך שניות, ובכך להאיץ את הטיפול ואת התהליכים המאפשרים לאנשים שפונים אלינו להגיע לרופאים ולטיפולים שהם כה צריכים – מהר מכפי שהיה ניתן ללא ההכוונה שלנו..קונסיסט ו-WYZE הם השותפים שנותנים לנו את הכוח והעוצמה באמת להפוך את כל המערכת הזו למטורפת, כזו שמאפשרת לנו לסייע להמוני ישראלים הזקוקים לסיוע והכוונה. מה שתיארתי כאן זה קצה קצהו של מה שאנחנו יודעים לעשות תודות ל- WYZE, שמאפשרת לנו להתמיד ולהרחיב את העשייה שלנו, יום יום ושעה ושעה – עשייה שהופכת את העולם ליפה וטוב יותר!
מנכ״ל מנכ”ל ארגון “אשכולות” - העוסק (בהתנדבות) בהכוונה רפואית להמוני ישראלים (מכל המגזרים של החברה בישראל) אשר זקוקים לסיוע והכוונה בגין מצבים רפואיים מורכבים.
מערכת נוחה וידידותית למשתמש, חיפוש מידע קל ומהיר! מידע נגיש, מקצר אורך שיחה, משפר את רמת המקצועיות של הנציגים ומונע טעויות.
מנכ"ל Babcom
ממשק אינטואיטיבי ונוח בשילוב מקצועיות ושירותיות איפשרו לנו לשדרג בצורה משמעותית את ניהול השיחה של מומחי הקפה במוקד השירות.
סמנכ"ל קשרי לקוחות / נספרסו ישראל
ממשק משתמש ויזואלי יעיל ופלטפורמה קלה לתפעול, נגישה מכל מקום כמערכת ענן. מאפשרים לנו להטמיע את המערכת במהירות בכל רבדי הארגון
מנהל מערכות מידע / שחר-און
אנחנו מסוגלים להכשיר נציגים בזמן שיא וביעילות שלא הייתה אפשרית עד כה…כל המידע נמצא במערכת באופן זמין ונגיש מכל מקום באמצעות מנוע החיפוש של WYZE, כך שלנציגים תמיד יש את המידע המקיף והעדכני ביותר. בנוסף, משך זמן הטיפול בפניות התקצר משמעותית תודות לכך שהנציגים אינם צריכים לבזבז זמן בחיפוש מידע או בפנייה לממומנים עליהם, ו-WYZE מספקת להם את כל הידע, בקליק. חווית התושב השתפרה לאין ערוך, וגם זמני ההמתנה לנציג התקצרו משמעותית.
מנהל בקרת איכות השירות ביחידת השירות בעיריית כפר סבא
מהרגע שהתקנו את WYZE, כל המידע אודות המכללה ומסלולי הלימודים הפך לזמין בקליק. הדבר לא רק קיצר משמעותית את זמן הטיפול בפניות ושיפר דרמטית את חווית השירות, אלא גם אפשר ליועצי הלימודים, למנהלים ולמקבלי ההחלטות לפנות זמן כדי לתכנן ולגבש דרכים לשפר עוד ועוד את השירות ואת התפעול של מערך היועצים. תודות ל-WYZE אנחנו מסוגלים כיום לספק מענה מהיר גם לשאלות יותר מורכבות ולסגור פערי הבנה שבעבר דרשו זמן רב. המענה שלנו כיום הוא לפיכך מקצועי ומדוייק בהרבה, והפידבקים הם בהתאם. כפועל יוצא מכך, אנחנו מסוגלים לספק מענה להרבה יותר פניות, וגם להגדיל משמעותית את מספר הנקלטים במרכז.
מנהלת המוקד לייעוץ אקדמי של המרכז האקדמי פרס
כחלק מההיערכות שלנו, היה לנו חשוב שלנציגי השירות והמכירה שלנו יהיה מאגר מידע שבו נוכל לנהל את כל הידע הנצבר אודות המוצר והטיפול בלקוח. לכן ביקשנו מקונסיסט ליישם, במקביל לגלאסיקס, גם את מערכת ניהול הידע WYZE במערך השירות. המערכת מאפשרת לנו לספק לנציגי השירות את כל המידע המקיף ביותר אודות מוצרי ושירותי FreeTV באופן מיידי, בלחיצת כפתור, באמצעות מנוע החיפוש הפנימי, תסריטי השיחה, עצי החלטה והכל מנוהל בענן…מכיוון ש- WYZE ו- GLASSIX מתממשקות אחת עם השנייה, לנציגים יש את כל המידע שהם צריכים, ישירות מתוך חלון הדשבורד של GLASSIX…המערכות מתממשקות באמצעות קונקטורים למערכות הליבה הארגוניות וה-CRM, דבר שמייעל עוד יותר את תהליכי השירות והמכירות בארגון.
מנהל המטה בחטיבת הלקוחות של FreeTV
WYZE מאפשרת לנו להכשיר נציגים במהירות רבה…..תודות ל-WYZE – הנציגים יכולים למצוא את המידע שהם צריכים במיידי….קל מאוד לעדכן את המידע במערכת….הפניות של הנציגים לקבל מידע מהאחמ”ש פחתו מאוד כיוון שתודות ל-WYZE, כל המידע זמין עבורם בכל זמן, בקליק….סרגל החיפוש מאוד מאוד מייעל את עבודת הנציגים והם יכולים למצוא את כל המידע שהם צריכים אודות מוצרי ושירותי החברה בשניות….לעבוד עם הצוות של קונסיסט זה כמו לעבוד עם חבר….ממש מדהים.
מנהל הידע בחברת אינטרנט רימון
מנהלים ומשתפים מידע עסקי עדכני עם עובדים, לקוחות, שותפים וספקים

WYZE פועלת בענן וניתנת להתקנה במהירות, ללא צורך ברכישת ציוד מיוחד; המערכת מרכזת את כל הידע הארגוני במערכת אחודה הנגישה לעובדים ולנציגים

WYZE מספקת מנוע חיפוש עוצמתי המאפשר לנציגים ולעובדים להגיע למידע הארגוני העדכני ביותר במהירות; מכיוון שכל המידע זמין בקליק, קל מאוד להכשיר נציגים

במקום שהידע הקיים בארגון יהיה מפוזר ברחבי הארגון - באלפי קבצים ואצל העובדים, הכל נגיש, מעודכן, מאורגן להפליא וזמין לכולם מכל מקום ובכל זמן!

WYZE מספקת מגוון כלים גמישים המאפשרים לנהל פורטל מידע בשירות עצמי, לחשוף מידע ללקוחות, דף בית מותאם, תכנים פופולרים, תסריטי שיחה לנציגים ועוד

WYZE הופכת את כל ההיבטים של ניהול התוכן לקל וידידותי ולכן המידע שהמערכת מספקת לנציגים ולעובדים הוא תמיד המדוייק והעדכני ביותר

WYZE מאפשרת להקים בקלות ובמהירות פורטל ארגוני מעוצב ועשיר בתוכן שבאמצעותו ניתן למקסם את התקשורת הפנים-ארגונית!
יישום ותמיכה של קונסיסט מערכות, מקבוצת קונסיסט העולמית – חברת טכנולוגיה בינלאומית מובילה עם עשרות שנות ניסיון ביישום ותמיכה במערכות תוכנה מתקדמות.
המערכת פועלת בענן וניתנת להתקנה במהירות, בד”כ תוך דקות ספורות!
אין צורך ברכישת ציוד או חומרה.
כל התוספות, העדכונים ושדרוגי הגירסא מתבצעים אוטומטית.
ניתן לגשת למידע מכל מקום ובכל שעה, כולל מהסמארטפון והטאבלט.
אחסון על-גבי תשתית הענן של Microsoft Azure עם ארכיטקטורה גמישה המאפשרת לנצל את כוח המיחשוב בענן באופן המיטבי.
פתרון מאובטח (SSL) עם זמינות מירבית 24/7 מכל מקום בעולם, תמיכה בריבוי סביבות עבודה (Multitenancy) וגיבוי תקופתי סדיר.
תחושת שותפות אמיתית עם הלקוחות שלנו מאפשרת לנו להגיע לתוצאות איכותיות במיוחד. אנחנו גאים בכך מאוד ולכן הקדשנו להם דף נפרד!