איך לתקן את הטעות נפוצה שעורכי תוכן עושים בעת הזנת טקסט לאתר שלהם

כשחושבים על זה, כולנו (ממש כולנו!) עורכים תוכן במהלך היום!

כן.. כן…
כאשר אנחנו כותבים מסמכים (word), מיילים, הודעות טקסט…
גם בעבודה כאשר אנחנו עובדים עם מערכות ארגוניות אנחנו עורכים תוכן:

למשל:

  • מעדכנים תוכן של אתר אינטרנט
  • בונים דף שמתאר מוצר
  • יוצרים מערך הדרכה
  • מעדכנים דף של שאלות נפוצות

אבל האם לערוך רק טקסט ותמונות זה מספיק?
במדריך זה ננסה לבדוק מה אנחנו מפספסים כאשר אנחנו עובדים רק עם שדות טקסטואלים.

האם יש שיטות עריכה שיגרמו לנו לחשוב אחרת?

עריכה של טקסט בלבד או טקסט עשיר (HTML) לכאורה יותר פשוטה ומהירה אך היא מגבילה אותנו בהמשך הדרך כאשר נרצה לעשות שימוש יעיל בתוכן שלנו מלבד להציג אותו. בהמשך המדריך נתאר כמה שימושים מתקדמים שהיה אפשר לעשות עם התוכן שלנו אם היינו מנהלים אותו בצורה קצת אחרת.

רוצים לדעת מה אפשר לעשות? כדאי לכם להמשיך לקרוא.

נקודות עיקריות במדריך זה:
מה מרוויח עורך התוכן כאשר הוא עובד עם תבניות?

  • התוכן שלנו נראה טוב יותר ומסודר
  • ניתן לעשות שימושים מתקדמים בתוכן. לדוגמא: השוואת פריטים!

מה אפשר לעשות עם טקסט ותמונות? רמז: לא הרבה

נסו לשאול את עצמכם (וגם לענות) על השאלה הבאה: מה אפשר לעשות עם התוכן שלכם כאשר הוא מכיל טקסט ותמונות כיחידה אחת או כמסמך מצורף (attachment).

התשובה: אפשר להציג אותו.
ו.. זהו פחות או יותר.

תוכן שנכתב כיחידה אחת (טקסט, תמונות, קישורים ועיצוב) , מעוצב יפה ככל שיהיה, אין הרבה מה “לעשות” איתו מעבר להצגה שלו.
ראו את הדוגמא הנ”ל שלקוחה מאתר קניות (אמיתי לגמרי!). שימו לב שכל התוכן “זרוק” כיחידה אחת שאפשר לקרוא אותה , אבל התוכן לא יכול לשמש למשהו אחר.

שיחה עם נציג

דילוג לתוכן