גם אינטרנט רימון הטמיעה את מערכת ניהול הידע WYZE במוקד השירות והמכירות של החבר

ברכות לחברת אינטרנט רימון על ההשקה והעלייה לאוויר של מערכת ניהול הידע החכמה WYZE במוקדי השירות, המכירות והתמיכה של החברה, שם נקראת המערכת SMART RIMON!

אינטרנט רימון היא חברת שירותי אינטרנט המובילה את תחום הגלישה הבטוחה בישראל, עם מגוון פתרונות וכלים מתקדמים להורות בעידן הדיגיטלי ושירותי סינון למגוון ציבורים.

רימון מספקת פתרונות תקשורת על גבי תשתית סיבים אופטיים של החברה וכן של חברות תשתית נוספות והיא גם משווקת מגוון מוצרים ושירותים כולל אפליקציות מובייל להגנה ברשת. החברה מפעילה מוקד שירות, תמיכה ומכירות עם מאות נציגי שירות, ואנו גאים על כך שאחרי שבחנה מספר מערכות לניהול ידע, בחרה החברה ב-WYZE, המערכת החכמה לניהול ושימור הידע הארגוני עם היישום של קונסיסט מערכות.

באירוע ההשקה הסבירו נתי אוקה, סמנכ”ל השירות באינטרנט רימון, ואבישלום בחכמה – מנהל הידע בארגון, כי WYZE מספקת כעת לנציגי השירות, התמיכה והמכירות את כל המידע שהם צריכים אודות מוצרי ושירותי החברה, באופן מיידי – ומאפשרת להם להעביר אותו באופן מדוייק, מהיר ועדכני למאות אלפי לקוחות החברה, לקצר את זמני הטיפול בקריאות ולמקסם את חווית השירות.



את אירוע ההשקה ליוו רולאפים ובלונים להעלאת מודעות העובדים לתועלת הפתרון, וכן שלטים שהכין ותלה ברחבי המוקד אבישלום בחכמה, מנהל הידע בארגון, שנשאו מסרים אודות החשיבות של ניהול ידע באופן מקצועי באמצעות מערכת כמו WYZE.

אנו גאים על כך שארגון גדול ומוביל נוסף כמו אינטרנט רימון מצטרף למעגל הלקוחות של WYZE- מעגל שכבר מכיל חברות מובילות במשק הישראלי.

תודה לשותפנו באינטרנט רימון. קונסיסט גאה להיות חלק מפעילות של חברה מובילה כמוכם!

Chilik Ben-Haroush, מנהל פעילות WYZE בקונסיסט, מסר כי “תודה רבה לאינטרנט רימון על שבחרו במערכת WYZE לתת להם את פתרון ניהול ושימור הידע בארגון, על שותפות ועבודה יוצאת מן הכלל בבנייתה והקמתה של המערכת!”.

שיחה עם נציג

דילוג לתוכן