גם ‘המרכז האקדמי פרס’ בחר במערכת ניהול הידע WYZE כדי לספק מענה יעיל ומהיר לאלפי המתעניינים בתוכניות הלימוד

המרכז האקדמי פרס פועל בקמפוס ברחובות עם מרכזי לימודי חוץ נוספים בבאר-שבע וברמלה, ולומדים בו כ-7000 סטודנטים. המכללה מספקת מסלולי לימוד רבים לתואר ראשון ושני, כולל מנהל עסקים, משפטים, מדעי התזונה, מנהל מערכות בריאות, מדעי ההתנהגות, מערכות מידע ניהוליות ומשאבי אנוש, פסיכולוגיה חינוכית וייעוץ ופיתוח ארגוני. המרכז קרוי על שמו של שמעון פרס, כהוקרה על פועלו ותרומתו למדינת ישראל.

שני באבקוף, מנהלת המוקד לייעוץ אקדמי של המרכז, תוכלי לספר לנו אודות התועלות ש-WYZE מספקת לכם?

המרכז האקדמי פרס חווה צמיחה גדולה מאז הוקם, וכדי להמשיך לספק שירות מהיר ויעיל לעשרות אלפי האנשים הפונים אלינו כדי לקבל מידע אודות תוכניות הלימוד, הבנו שחיוני עבורנו ליישם מערכת ניהול ידע חדשנית ומתקדמת. בחנו את האפשרויות ובחרנו במערכת ניהול הידע WYZE כיוון שהיא אפשרה לנו לבנות ביעילות רבה משאב ידע ארגוני מרכזי. באמצעות המערכת יכולים כעת יועצי הלימודים האקדמיים במוקד שלנו להגיע למידע הנחוץ להם באופן מיידי ולספק אותו ביעילות לפונים.

כשמדובר במידע אודות תוכניות לימוד אקדמיות, באיזה סוגים של פריטי ידע מדובר?

כמות המידע שיועצים אקדמיים צריכים לספק לפונים היא עצומה, וכוללת למשל: תנאי קבלה לכל מסלול ומסלול, מסלולי הלימוד השונים לתואר ראשון ושני, מידע מנהלי ועוד. ללא WYZE, מציאת המידע הנדרש הייתה לעתים איטית וכתוצאה מכך, זמני הטיפול בפניות היו ארוכות, והעומס על היועצים האקדמיים היה גדול מאוד.

מהרגע שהתקנו את WYZE, כל המידע אודות המכללה ומסלולי הלימודים הפך לזמין בקליק. הדבר לא רק קיצר משמעותית את זמן הטיפול בפניות ושיפר דרמטית את חווית השירות, אלא גם אפשר ליועצי הלימודים, למנהלים ולמקבלי ההחלטות לפנות זמן כדי לתכנן ולגבש דרכים לשפר עוד ועוד את השירות ואת התפעול של מערך היועצים. תודות ל-WYZE אנחנו מסוגלים כיום לספק מענה מהיר גם לשאלות יותר מורכבות ולסגור פערי הבנה שבעבר דרשו זמן רב. המענה שלנו כיום הוא לפיכך מקצועי ומדוייק בהרבה, והפידבקים הם בהתאם. כפועל יוצא מכך, אנחנו מסוגלים לספק מענה להרבה יותר פניות, וגם להגדיל משמעותית את מספר הנקלטים במרכז.

משהו על העבודה מול הצוות בקונסיסט?

גם חיליק (מנהל המוצר בקונסיסט) וגם עומר (מיישם המערכת בקונסיסט) מספקים לנו שירות מקצועי ומעולה, עם המון סבלנות ורצון ללוות ולסייע – גם הרבה אחרי היישום המוצלח של המערכת. כיף גדול לעבוד מול צוות שכזה!

חיליק בן-הרוש, מנהל פעילות WYZE בקונסיסט, מסר כי “בעולם המתקדם והדיגיטלי של היום, נציגי השירות והמכירות של ארגונים חייבים להיות מעודכנים בזמן אמת ולהגיב בהתאם. מערכת ניהול הידע WYZE משנה את כללי המשחק ומאפשרת למנהלי הידע בארגון לנהל את הידע בצורה מהירה, קלה ופשוטה, ולספק לנציגים מידע עדכני בזמן אמת. השילוב של GPT במערכת WYZE גם מאפשר כעת לארגונים לבצע קפיצת מדרגה משמעותית נוספת בעדכון המידע בזמן אמת ובהתאמת התשובות המדויקות לפניות של הלקוחות.

תודה גדולה לשני, נועה ולכל הצוות של המרכז האקדמי פרס על שיתוף הפעולה!

שיחה עם נציג

דילוג לתוכן