חברת COMAX – הטמיעה את מערכת ניהול הידע WYZE במוקדי השירות והמכירות של החברה

חברת Comax עלתה לאוויר עם  מערכת ניהול הידע החכמה WYZE במוקד השירות והמכירות של החברה! WYZE תאפשר לנציגי השירות, התמיכה והמכירות של COMAX לספק ללקוחות החברה חווית שירות חדשנית ומתקדמת.

מערכת WYZE ב-COMAX נקראת GINI – שם שגובש על-ידי עובדי החברה, וממש כמו WYZE, ל-GINI לכל שאלה יש תשובה – במיידי, והיא מספקת כעת לנציגים במוקד של COMAX את כל המידע הדרוש להם כדי לספק שירות ללקוחות – בקליק – זאת תודות לטכנולוגיית ניהול הידע ומנגנון החיפוש המהיר והמתקדם של WYZE.

קצת על COMAX: החברה היא מובילת תחום מערכת ה-ERP מבוססת ענן בישראל, כאשר לפני למעלה מעשור היא פיתחה מערכת ERP בטכנולוגיה ובמודל הכלכלי המוכרים כיום כטכנולוגית Cloud Based. פתרונות COMAX מיושמים בהצלחה רבה אצל רוב הרשתות המובילות בענף קמעונאות המזון בישראל כדוגמת רמי לוי, מגה, רשת יוחננוף, יינות ביתן, ויקטורי, חצי חינם, טבע קסטל, פראש מרקט, נתיב החסד, ברכל ועוד רבים אחרים, זאת לצד מאות חנויות מזון ונוחות עצמאיות. כמו כן פועלת COMAX ברשתות וחנויות מובילות בתחומי האופנה, פירזול, מתנות, צעצועים, חומרי בניין, מאפיות, אופטיקה, כלי כתיבה, חנויות לפלאפונים וציוד נלווה, מוסיקה, משקאות חריפים ויינות, משחקי מחשב ועוד תחומים רבים אחרים.
מערכת WYZE עם היישום של קונסיסט מצטרפת למערכת התקשורת הרב-ערוצית והבוט החכם GLASSIX שמיושמת ב-COMAX בהצלחה רבה!


תודה רבה לחברי צוות COMAX, ובראש ובראשונה למנכ”ל החברה -אילן גת Ilan Gat , לאיילת לביא-צעירי Ayelet Lavi – סמנכ”לית לקוחות, שני קוסטה Shani Kosta – מנהלת הדרכה וידע, וכל הצוות הנהדר של החברה!

שיחה עם נציג

דילוג לתוכן