ניהול ידע זה לא רק טכנולוגיה – זו דרך חיים ארגונית. שילוב AI ו-GPT הוא רק ההתחלה. כך עושים את זה נכון.

מאת: חיליק בן־הרוש, מנהל פעילות מערכת WYZE לניהול ידע בקונסיסט

ארגונים כיום מבינים יותר ויותר כי ניהול ידע הוא לא מותרות – הוא תנאי לקיום ולהצלחה בסביבה התחרותית. אבל לא מספיק רק לרכוש מערכת מתקדמת ולצפות שתפתור את הבעיה. כמו כל מהלך אסטרטגי, ניהול ידע מצליח דורש הבנה, מתודולוגיה, מחויבות – ושילוב נכון של אנשים, תהליכים וטכנולוגיה.

WYZE: מערכת חכמה שיודעת לשאול, לדעת – ולזכור

מערכת WYZE, המיושמת על-ידי קונסיסט מערכות, היא פלטפורמת ניהול ידע חדשנית, מבוססת AI ו-GPT, שנבנתה בדיוק בשביל ארגונים בעידן הדיגיטלי. היא לא רק שומרת את הידע הארגוני – היא מחייה אותו: שואלת שאלות, מציעה תשובות, יודעת להסיק הקשרים, מתעדכנת אוטומטית – והכי חשוב: מבינה הקשר.

אבל גם המערכת הכי חכמה בעולם לא תעזור אם לא ניגשים אליה נכון. ההבדל בין מערכת ניהול ידע שעובדת – לכזו ש”נרקבת על המדף” – טמון באיך מקימים, מתפעלים, ומתחזקים אותה.

ניהול ידע מצליח – זה איך, לא רק מה

בכל פרויקט WYZE שאנו מובילים, אנחנו שמים דגש על שלושה עקרונות קריטיים להצלחה:

1. אפיון חכם לפי תהליכים – לא רק תכנים: ניהול ידע מתחיל בהבנה עמוקה של תהליכי העבודה בארגון. איפה נתקעים? איפה נשאלות אותן שאלות שוב ושוב? איפה הידע קיים, אבל לא מגיע למי שצריך אותו? האפיון שלנו נעשה תוך שיתוף פעולה עם מנהלי התחומים, נציגי השירות והמטה, ובמטרה לבנות עץ ידע שמותאם לעובד – ולא לארכיון.

2. הקמה עם תשתית לתחזוקה עתידית: אחד המכשולים הנפוצים במערכות ידע הוא “עודף עדכונים” או היעדר תהליך מסודר לעדכון. לכן, WYZE נבנית מראש עם תשתית תחזוקה קלה, מאגר שאלות־ותשובות מבוססות GPT, מודול זכור־ולמד, ולוגיקות ניהול תוכן שמאפשרות לכל עורך ידע לעדכן תכנים במהירות ובבקרה.

3. תחזוקה שוטפת: בין אם מדובר בחברה מסחרית או ארגון ציבורי, הידע הארגוני משתנה כל העת. המשמעות היא שהמערכת חייבת להתעדכן בקצב החיים. כאן נכנסת העבודה האמיתית: אנו חונכים עורכי ומנהלי ידע, מגבשים נהלים לעדכונים שוטפים, מגדירים תהליך הטמעה עם משובים עם סשנים רבעוניים לבקרה. אנחנו מלווים את הלקוחות גם אחרי ההקמה – כדי שהידע ימשיך לשרת את העובדים ולספק ללקוחות את חווית השירות היעילה ביותר!

WYZE + GPT = חוויית שירות מתקדמת

באמצעות שילוב מודול GPT פנימי ומבוקר, WYZE מאפשרת לנציגי השירות לספק תשובות חכמות יותר, מהירות יותר, עם פחות מאמץ. GPT יודע להציע ניסוחים, לזהות הקשרים ולעזור לעורך הידע לדייק מסר. לא במקום האדם – אלא עם האדם.

לסיכום:

ניהול ידע הוא תהליך – לא מוצר. מערכת WYZE מספקת תשתית טכנולוגית מובילה, חכמה ומתקדמת, אבל ההצלחה טמונה במתודולוגיה, בהובלה, ובהבנה שידע הוא נכס חי.
מי שיתחזק אותו נכון – ירוויח ארגון חכם יותר, שירות מהיר יותר, ועובדים ונציגי שירות ומכירות שמספקים ללקוחות חווית שירות מקסימלית.

רוצים לדעת איך WYZE תוכל לעבוד גם אצלכם? דברו איתי – ואשמח להראות לכם מה אפשר לעשות כשיודעים לנהל ידע כמו שצריך.


chilikb@consist.co.il +972 54-724-9839

שיחה עם נציג

דילוג לתוכן