סיפור לקוח: מערכת ניהול הידע WYZE במוקדי השירות של חברת babcom hightech

מערכת ניהול הידע WYZE, המיושמת בישראל על-ידי קונסיסט, מאפשרת לנציגי השירות במוקדי חברת babcom לספק ללקוחות הארגונים עבורם מנהלת בבקום מוקדי שירות מידע מדוייק ועדכני, באופן היעיל ביותר.

בסיפור לקוח המצורף סוקר עופר שפירא, מנכ”ל חברת babcom Hightech, כיצד WYZE מאפשרת לבבקום להכשיר נציגי שירות במהירות שיא, לספק ללקוחות חווית שירות מיטבי, ולמקסם את תפוקת המוקדים. חברת babcom מספקת שירותי מוקדי שירות במיקור חוץ ליותר מ-100 ארגונים מובילים בישראל, ואנו בקונסיסט גאים על שיתוף הפעולה והיישום של WYZE במוקדיה!

תודה גדולה למנכ”ל babcom hightech עופר שפירא ולכל הצוות בחברה על שיתוף סיפור הלקוח!

שיחה עם נציג

דילוג לתוכן