תוצאות שאלון בירור צרכים בנושא קרא וחתום במערכת ניהול ידע

כחלק מתהליך הפיתוח והשיפור של יכולות המערכת, הפצנו לפני כמה שבועות שאלון קצר בקרב משתמשים בעניין “רכיב קרא וחתום” במערכת ניהול ידע. המטרה הייתה לבחון את הדרישות השונות בעניין ולגבש את הפתרון המתאים.

אתם מוזמנים לקפוץ ישר אל התוצאות, אך לפני כן, כמה מילים לגבי השאלון.

השאלון הופץ בצורה אנונימית בקרב קהל רלוונטי

  • מנהלי שירות לקוחות / מנהלי מכירות
  • מנהלי מוקד טלפוני / מנהלים במוקד פרונטלי
  • מנהלי ידע ארגוני
  • מידענים ועורכי תוכן

שמגיעים מארגונים או יחידות ארגוניות העוסקות ב:

  • שירות לקוחות טלפוני / פרונטלי / תקשורת כתובת / back office
  • מכירות / מכירות טלפוניות / מכירות פרונטלי / מכירות שטח / back office

השאלות נגעו בנושא מכמה כיוונים ובעת המענה נתבקשו המשתתפים להתייחס להשלכות בכמה תחומים , לדוגמא:

  • תהליך ניהול הידע (עריכת התוכן)
  • חווית המשתמש
  • ניהול ודוחות

חלק מהתשובות מוכרות לנו, חלק הפתיעו אותנו!
אז בלי הקדמות מיותרות התוצאות לפניכם.

(הערה קטנה: מסיבות מסחריות ואחרות, לא נוכל לחשוף את כל תוצאות הסקר. ולכן, אתכם הסליחה)

ועוד עניין קטן…

אנחנו מודים מאוד לכל מי שהשתתף בסקר, על הסיוע!!
כל הארה כזו מתקבלת בברכה ועוזרת לנו לייצר כלים טובים יותר!

תודה ע-נ-ק-י-ת לכם!!

אני מקווה שתמצאו את המידע הזה שימושי.
מוזמנים לשתף אותו גם עם חברים שימצאו בו תועלת.

הארות והערות יתקבלו בברכה, וכמובן שאלות (אם יש).

ניתן תמיד לייצור איתי קשר דרך האתר או באמצעות דף הפייסבוק שלנו.

איציק. 🙂

שיחה עם נציג

דילוג לתוכן